Najnowszy RPM

Martin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Wto, 1 Cze 1999, 22:22:07 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> magellan wojtek:> rm -f ~/shells
> magellan wojtek:> ./test
> cat: /usr/home/users/wojtek/shells: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> magellan wojtek:> less test
> (cat ~/shells; echo "/bin/ksh"; echo "/bin/sh" ) | sort -u > ~/shells.new
> mv -f ~/shells.new ~/shells
>
> test (END)
>
> Czy naprawde nie dostrzegasz różnicy ?

Czy nie prościej byłoby zrobić?

#!/bin/sh
touch ~/shells
(cat ~/shells; echo "/bin/ksh"; echo "/bin/sh" ) | sort -u >
~/shells.new
mv -f ~/shells.new ~/shells

Dadałem po prostu jeden jedyny touch... Pliku nie ma - to niech będzie!

> ... do tej pory nic nie mówiłem, tylko poprawiałem pakiety, tetowałem
> i wrzucałem poprawione do CVS'a i naprawde nie mam zamiaru wyciagac
> wszystkiego na PLD list ...
> Czepiacie sie pierdol i zajmujecie sie pierdolami ....
> Np. zauwaz ze poprawilem "kontorowersyjne" %post
> i po prostu zrobilem ~$ cvs ci ...
>
> W nagrode musze tutaj przyjmowac grad pytan i wywodow ktore mnie odciagaja
> od pracy ... Naprawde ostatni raz wyjasniam takie a nie inne posuniecia.

Gorąco polecam każdemu przejść z kawy na czaj. Równie mile
pobudza umysł - a jednak nie prowadzi w nadmiernych ilościach
do nerwicy oszczędza pęcheż i nie uzależnia itp...
Naprawdę gorący kubek herbaty to jest to!

--Marcin