Pine + RH-6.0

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 7 Cze 1999, 10:41:35 CEST

[niedziela, 06 czerwiec 1999], Marek Obuchowicz napisał(a):

> ~/Mailbox
~/Mail/mbox (~/Mail/Mailbox) wsio rawno byle nie w ~/
arguments:
- u mnie na serwerze sporo userów ściąga różne cuda do ~/, a potem
w celu wyczyszczenie śmieci robi rm ~/* (Mailbox wtedy idzie do piachu)
- imho lepiej by wszystko co dotyczy maili siedziało w jednym katalogu
  (np. u mnie w Mail/ jest parę pocztowych folderów sortowanych via procmaila).

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support