Pine + RH-6.0

Pon, 7 Cze 1999, 10:56:51 CEST

On Mon, 7 Jun 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> ~/Mail/mbox (~/Mail/Mailbox) wsio rawno byle nie w ~/
> arguments:
> - u mnie na serwerze sporo userów ściąga różne cuda do ~/, a potem
> w celu wyczyszczenie śmieci robi rm ~/* (Mailbox wtedy idzie do piachu)
> - imho lepiej by wszystko co dotyczy maili siedziało w jednym katalogu
>   (np. u mnie w Mail/ jest parę pocztowych folderów sortowanych via procmaila).

Wiesz na innych serwerach panują inne zwyczaje. Jesten nawet dać sobie
uciąć rękę, że są takie jednostki grdze robi się standardowo rzeczy które
bys uznał za wręcz nienormalne. Tak czy inaczej to co się robi w przypadku
jaki podałeś jakie ma odniesienie do zawartości pakietu ?

Spróbuj zacząć odróżniać warunki lokalnej ptracy na różnych jednostkach od
warunków jakie mają wytwarzać konkretne pakiety nad którymi pracujemy.