Pine + RH-6.0

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 7 Cze 1999, 11:29:20 CEST

[poniedziałek, 07 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wiesz na innych serwerach panują inne zwyczaje. Jesten nawet dać sobie
> uciąć rękę, że są takie jednostki grdze robi się standardowo rzeczy które
> bys uznał za wręcz nienormalne.
możliwe (nawet pewne) ale co z tego ?

> Tak czy inaczej to co się robi w przypadku
> jaki podałeś jakie ma odniesienie do zawartości pakietu ?
takie, że lepiej by poczta trafiała do ~/Mail/skrzynka niż do ~/skrzynka
ponieważ może to uchronić ludzi robiących "standardowo rzeczy które byś uznał
za wręcz nienormalne" od utraty poczty w wyniku robienia rzeczy w stylu rm ~/*

> Spróbuj zacząć odróżniać warunki lokalnej ptracy na różnych jednostkach od
> warunków jakie mają wytwarzać konkretne pakiety nad którymi pracujemy.
Wogóle to masz coś przeciwko ~/Mail/skrzynka ? Jeśli tak to gdzie Twoje argumenty ?
Twoja wypowiedź żadnych argumentów nie zawiera.

> kloczek
> --
> *Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

PS. I znów będzie (prawdopodobnie) bezowocna dysputa.
--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support