Pine + RH-6.0

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 7 Cze 1999, 13:19:10 CEST

[poniedziałek, 07 czerwiec 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Trza by je uszanowac, nie?
Pewnie...

> [...]
> 1. IMHO wygodniej jest zarzadzac poczta jak mam ja sama na osobnej
> pratycji. Kwestia quoty i tak dalej.
> 2. User niekoniecznie musi miec wlasnego home'a. U mnie konta pocztowe go
> nie maja. Nie widze powodu aby je zakladac tylko po to zeby istnial tam
> ~/Mail
> 3. Wyszukiwanie skrzynki w /var/{spool/}mail jest szybsze niz wyszukanie
> katalogu usera w /home/{*/} oraz wyszukanie w nim ~/Mail.
> 4. Jak ktos bardzo lubi miec poczte w ~/Mail i ma juz swojego home'a to co
> za problem (DCH) tak skonfigurowac procmaila aby to przerzucal.
Przypomnę na wstępie, że dyskusja dotyczy procmaila i jego defaultowych ustawień,
a nie wszystkich MTA...

Defaultowo procmail dostarcza do /var/spool/ (/var/mail), a ~/Mail/skrzynia jest zakomentowane.
Chodzi tylko o zasygnalizowanie możliwości używania ~/Mail/skrzynia
(i przy okazji "nauczenie" usera/admina, że jeśli już to lepiej mieć w ~/Mail/skrzynia
niż w ~/skrzynia z powodów wcześniej przezemnie podanych).

--
 _____  __    ____       arkadiusz miśkiewicz      misiek w pld.org.pl
 \  _  \\  \  \    \  tel. +48 604395925  sysadm: zsz2.starachowice.pl
 /__/   /____//____/     Polish Linux Distribution with IPv6 support