Pine + RH-6.0

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 8 Cze 1999, 17:26:34 CEST

On Mon, Jun 07, 1999 at 01:19:10PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Pewnie...

> Przypomnę na wstępie, że dyskusja dotyczy procmaila i jego defaultowych ustawień,
> a nie wszystkich MTA...
>
> Defaultowo procmail dostarcza do /var/spool/ (/var/mail), a ~/Mail/skrzynia jest zakomentowane.
> Chodzi tylko o zasygnalizowanie możliwości używania ~/Mail/skrzynia
> (i przy okazji "nauczenie" usera/admina, że jeśli już to lepiej mieć w ~/Mail/skrzynia
> niż w ~/skrzynia z powodów wcześniej przezemnie podanych).

Ważne, żeby jeden admin po zainstalowaniu PLD mógł standardowo mieć
pocztę w /var/mail/*, drugi w ~/Mail/skrzynka, a trzeci w ~/Maildir i
żaden z nich nie musiał przekompilowywać żadnych pakietów, ani szukać
jakiś innych źródeł oprogramowania.

Z procmailem jest np. taki problem, że owszem pocztę wrzuci wszędzie,
ale jak są jakieś błędy w regółkach, to koniecznie chce wrzucać do
/var/spool/mail, czy co tam mu wpisano przy kompilacji.
I żadne ustawianie zmiennych tu nie pomoże.
I takie żeczy powinno się naprawiać. A jaka potem będzie konfiguracja,
to nie nasz problem, byle domyślna miała sens i nie była zbyt
"nowatorska".
W każdym razie nic na sztywno.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !