Tomek kontra Wojtek....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 14 Cze 1999, 11:55:36 CEST

Panowie!

Bedzie odrobine oficjalnie.....

Jesli macie zamiar wywlekac na swiatlo dzienne rozne wasze "potkniecia"
to bardzo prosze robcie to _po_cichu_ na priv.

Wydaje mi sie, ze _obaj_ macie rozne podejscie do dystrybucji jaka _kazdy_
zamierza stwaorzyc.
Problem tkwi w tym, ze wizja Tomka odbiego od wizji Wojtka, wiec moze
pomysl z podzialem na dwie poddystrybucje {devel,stable} jest jednak
sluszny ???

Wydaje mi sie, ze przy takim podziale pewne fragmenty moga byc wspolne
(install) a reszta zalezy od osoby prowadzacej dystrybucje...

Wtedy nie bedzie problemu z roznicami w wersjach pakietow, plikow, itp.

Prosze _OBAJ_ to przemyslcie...

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Co sie dzieje z cenzorem i CVSem ???
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa