Tomek kontra Wojtek....

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 14 Cze 1999, 12:02:29 CEST

On Mon, 14 Jun 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Problem tkwi w tym, ze wizja Tomka odbiego od wizji Wojtka, wiec moze
> pomysl z podzialem na dwie poddystrybucje {devel,stable} jest jednak
> sluszny ???

Tu nie chodzi o moje wizje czy podejscie ale o to ze PLD stable nigdy
nie wyjdzie jak tak dalej pojdzie ... A chyba na tym powinno nam
wszystkim najbardziej zalezec ... Po prostu to jest tylko marnowanie
czasu ludzi, ktorzy przygotowuja PLD-stable ...

I co z tego w krotkim czasie wyjdzie stabilne i dopracowane PLD-devel
jak stable bedzie dalej w miejscu stalo ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin