Tomek kontra Wojtek....

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 14 Cze 1999, 12:36:16 CEST

On Mon, 14 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Tu nie chodzi o moje wizje czy podejscie ale o to ze PLD stable nigdy
> nie wyjdzie jak tak dalej pojdzie ... A chyba na tym powinno nam
> wszystkim najbardziej zalezec ... Po prostu to jest tylko marnowanie
> czasu ludzi, ktorzy przygotowuja PLD-stable ...

Wojtek !

Ale czesc ludzi nie ma czasu/ochoty/nie moze _za_ czesto zmieniac pakietow
w swoich maszynach :(((

A przy PLD-devel, te zmiany sa czasem bardzo czeste.....
I zdarza sie sytuacja, ze kompilujac soft u mnie dziala, a po poslaniu na
CVS ludzie krzycza, ze nie dziala- powod???

Ja mam pakiet cos-tam.1.1.3-5 a wdevelu istnieje cos-tam-1.2.0-1
i d*** zbita...

> I co z tego w krotkim czasie wyjdzie stabilne i dopracowane PLD-devel
> jak stable bedzie dalej w miejscu stalo ?

To jesli bedzie _stabilne_, to po dodaniu tego czego nie bedzie moze to
isc jako stable

Pozdrawiam.
					Sas.
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa