Utempter -- cos niebardzo ?

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 14 Cze 1999, 16:40:41 CEST

Hej,
	W prawdzie tam programistą nie jestem ale czy przypadkiem
dowolny prgramik napisany przez dowcipnisia i skonsolidowany z
libutempter.so moze nam zmasakrowac /var/run/utmpx ?
Cos mi sie wydaje ze chyba sam sgidowy utempter nie ma mozliwosci
sprawdzenia czy uruchamiana binarka jest wlasnoscia root'a czy jakiegos
dowcipnisia tylko zapisuje co mu tam kaza ...

Jezeli tak jest (jest taka mozliwosc) to chyba raczej powinnismy
zrezygnowac z uslug tego wrapperka lub poszukac jakiejs alternatywy ...

Prosze 'swiatlych' ludzi o komentaz do tego ...

BTW mam na podoredziu screena, utemptera, SysVinit'a i
rc.sysvinit (z rc-scripts) przygotowane do
wspoladzialania ale najpierw chcialbym sie dowiedziec czy nie ma takiego
zagrozenia jakie opisalem wyzej.

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin