Adduser - kloczek na dywanik ;)

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Sob, 19 Cze 1999, 00:40:56 CEST

[sobota, 12 czerwiec 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> On Sat, 12 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:
[...]
> Które sobie zmieni jak przeczyta man-a. Takie rzeczy jak ustawienia proxy
> to się raczej globalnie ustawiawia i dla dobra przekierowywania ruchu
> przez coś co założył admin to lepiej żeby się ludzie nie wyłamywali. Ci co
> się będą i tak wyłamywać napisa sobie sami własnego cfg do lynxa.
Czytam tekst Michała do L+ i widzę w założeniach PLD:
- duża ilość przykładowych plików konfiguracyjnych i skryptów ułatwiających
  start początkującym użytkownikom; wielu ucieszą zapewne gotowe skrypty do
  łączenia się z TPSA

i z takiego założenia sam wychodzę!
Tomku, nie próbuj robić wsystkiego 'idealnie do końca' bo się NIE DA.
Pamiętaj, zdecydowana mniejszośc używtkowników Linuxa to zaawansowani
userzy. Jak ktoś wejdzie na #plug i zapyta się jak filtrować pocztę
to dostanie że procmailem. Jak będzie miał przykłady w .procmailrc
to dużo szybciej zrzumie o co chodzi.
Podobnie sytuacja z plikami jak .screenrc...
w manie jest napisane, że konfiguracja jest z /usr/local/etc/screenrc
oraz ze .screenrc... dokumentacja niektórych opcji po prostu jest niewyraźna
a poza tym nie każdy zna angielski na tyle dobrze, aby zrozumieć o co chodzi
Dlatego właśnie powinniśmy takie pliki przygotować dla użytkowników.
Pamiętaj że dystrybuicja nie jest tylko dla zaawansowanych takich jak ty!
Spójrz do innych dystrybucji... mówisz żeby wywalić .k5login a ja się
pytam dlaczego???
We FreeBSD masz w domyślnyum skelu .rhosts z dokumentacją co i dlaczego
do .k5login nie ma mana... poza tym nie każdy wpadnie gdize tego szukać...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project