Problem z ksh

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Sob, 19 Cze 1999, 18:01:04 CEST

Hej,
	Nie to żebym był przeciwnikiem ksh czy "cóś" ale skoro ten shell
ma pracować na mojej maszynie jako /bin/sh w procesie produkcji pakietów
to niech nie wykręca mi takich numerów :

checking for manual formatting macros... -mandoc
checking If nroff accepts -Tlatin1... yes
checking for file... true
checking for - option to file command... rm: remove `conftest.c'?

... Przecież nie mogę dla każdego configure(.in) zmieniać na #!/bin/bash
Dostawienie do profil'a aliasa rm -f też nie pomaga (choć i to nie jest
rozwiązaniem) ...
Jakieś rady ? sugestie ? moze robię coś źle i o tym nie wiem ?

na gazie,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin