Lista PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 20 Cze 1999, 12:56:33 CEST

Ello

Ostatnio się zorientowałem, że lista zapisała mój niepoprawny mail. To znaczy
zamiast zapisać na podany zapisała ten, z jakiego komputera była wysyłana poczta
i teraz poczta idzie mi bezpośrednio na kompa. Straciłem pewnie przez to masę
maili. Z kim się skontaktowac w sprawie zmiany wpisu? A może mogę to zrobić sam?

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer