1.1 PLD -> 1.3 PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 20 Cze 1999, 14:34:33 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):
> BTW Czy czytałeś  RPM-DEVEL-README ?

Tak. Ale już po upgrade :]

> Nie wiem .. każde przejście jest niebezpieczne szczególnie, że w grę wchodzi
> zmiana katalogu z bazą rpma i wogóle układów katalogu ...

Heh. A ja zamieszałem trochę ale system na razie żyje. Wszystko zupgradowałem
bez dodawania nmowego filsystem i TORNADO-to-TSUNAMI. Wszystko poszło w miarę
gładko. Jedynie rebuildowałem bazę rpm. Później dla świętego spokoju
zainstalowałem filsystem nowe. Stare usunąłem. Na koniec zainstalowałem
TORNADO-to-TSUNAMI i je usunąłem :))). No i na razie wszystko działa. Jak
spłonie mi komputer to krzykne ;)

> Jeżeli chodzi o svgaliba to się nie bój -- wrapper nazywa się svgalib4ggi
> a dodatkowa biblioteka to libvgagl -- podczas instalacji automatycznie svgalib
> zostanie podmieniony na te 2 biblioteki, oba pakiety są zgodne
> (jeżeli można to w ten sposób określić) z svgalibem ... przy czym w wwypadku
> braku Frame Buffera programy korzystające do tej pory z svgalib
> będą uruchamiane pod X'ami .

O ile dobrze mi się wydaję to to będzie trochę... hem... wolne ;). Bo FB
u mnie chodzi tragicznie.

> sam vim -- to jest /bin/vi + kilka linków ... kolorowy vim jest w pakiecie
> vim-ncurses, dokomentacja do niego + makra w vim-rt ... `Vi'
> (/bin/vi i symlink w /usr/bin/vi ) jest przeznaczony do 'awaryjnego użycia'
> i nie trzeba go instalować -- ja polecam zainstalowanie wszystkich 3 pakietów
> i ustawienie w ~/.bashrc EDITOR i VISUAL na /usr/bin/vim
>
> pozostałe vimy jakie były do tej pory w PLD będą znajdowały się w pakiecie
> gvim (vim-lestif, vim-gtk, vim-athena) i będą wymagały bibliotek X'owych i
> graficznych do kompilacji ..

No to sprawa jasna. Jedyne czego się teraz mogę czepić to to, że ma domyślnie
description po polsku :]

Pozdrawiam

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer