zgv i svga4libggi

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Śro, 23 Cze 1999, 11:58:23 CEST

On Wed, Jun 23, 1999 at 11:45:01AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> To zabezpieczy przez zrobieniem kaszanki z konsoli ale ciągle będzie można
> podglądać roota lub inna osobe pracującą na konsoli.
> Wystarczy zrobić `cat /dev/fb0 >r00t.scr`.
> Może 0660 root.console na /dev/fb* ?

No tak ... 660 root.console "4"-ka mi się za szybko wcisneła ;)
I to tylko z tego względu, żeby nie dręczyć domowych użytkowników nadmiernym
`chmod'-ownaiem ... bo i tak jak znam życie większość admininów zmieni to na
600 root.root.

BTW Czy wie ktoś może do co będzie potrzebowało root.console
(dla /dev/cosole) w PLD ? ;)
Bo może trzeba by po "Bożemu" dać spowrotem root.root 600 /dev/console ?

na gazie,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin