PLD CVS: SPECS kloczek

Pon, 14 Cze 1999, 09:46:22 CEST

On Mon, 14 Jun 1999, Wojtek Slusarczyk wrote:

> SONAME sa budowane przez ldconfig min. podczas skladania pakietu
> a po to wstawiam soname'y zeby byly one w bazie RPMA !

Po co ? Skoro są budowane przez uruchomienie ldconfig ?
Czemu to służy ?

> np. :
>
> magellan /:> rpm -qf /usr/lib/libz.so.1
> zlib-1.1.3-9
> magellan /:>

Co tylko świadczy o tym że używasz zupełnie innyc hrzeczy niż jest w tej
chwili w CVS.

> Pokaz co pokaze u Ciebie ta sama komenda ..

$ rpm -qf /usr/lib/libz.so.1
file /usr/lib/libz.so.1 is not owned by any package

ale:
$ rpm -q --whatprovides libz.so.1
zlib-1.1.3-8

Albo wołanie ldconfig przy instalacji albo ładowanie soname linków.
Wiesz po co woła się ldconfig ?

> Nie rozumiem dlaczego uporem maniaka recznie wykasowywales je z pkietow ?
> Daltego ze RH ich nie ma ?

Wytłumacz w takim razie dlaczego.

> BTW Zaczeles juz instalowac PAKIETY Z PLD ?
> Przypominam ze my wlasnie zajmujemy sie PLD -- a nie tunningiem RH ...

Mógłbyś przesać strugać głupka ?

Wojtek zablokowałem Ci w tej chwili prawa zapisu. Wprowadzasz zmiany
kompletnie bez sensu takie, że przy dosłownie każdej trzeba patrzeć Ci na
ręce. Mnie to już męczy. Nie mam zamiaru co kawałek rekompilować
wszystkiego tylko dlatego że wpadasz na kolejny genialy pomysł jak coś
zmienić dla samej zmiany. Jak chcesz możesz podsyłać poprawki w postaci
zmian. Do tej pory byłem cierpliwy i tłumaczyłem wielokrotnie dlaczego coś
ma być tak, a nie inaczej. Za każdym razem podawałem powody tego dlaczego
ma być tak, a nie inaczej. Za każdym razem jednocześnie pisałem, że jeżeli
ktoś uważa inaczej to musi podać dlaczego ma być tak, a nie inaczej. Masz
inne zapartywania na różne rzeczy i nie jest to nic złego ale nie nie
potrafisz i nie chcesz uzasadniać tego co zmieniasz, a co więcej nie
uzasadniasz tego wtedy kiedy prosi się Ciebie o to żebyś to uzasadnił.