PLD CVS: SPECS kloczek

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Pon, 14 Cze 1999, 10:09:04 CEST

On Mon, 14 Jun 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wojtek zablokowałem Ci w tej chwili prawa zapisu. Wprowadzasz zmiany
> kompletnie bez sensu takie, że przy dosłownie każdej trzeba patrzeć Ci na
<ciach> ..

Wydaje mi sie, ze dystrybucja Cie przerasta ..., ze PLD Cie przerasta i
nie jestes w stanie elementarnych rzeczy zrozumiec lub nie chcesz
zrozumiec. Robisz PLD -- jestes "szefem" a pracujesz na RH i jedyne o co
sie troszczysz to to aby produkty byly zgodne z RH. Nawet nie testujesz
pakietow ktore sam robisz, ponad polowa z nich wogole sie nie buduje,
druga jest nie spojna z caloscia -- bujasz w oblokach nie ogladajac sie na
realia... Pakiety ktore dodajesz do CVS'a to przewaznie bezmyslne
wrzucanie RH-towych specow + patchy bez zastanowienia sie co mamy w danej
chwili w CVS i jakie zmiany nalezy tam wprowadzic -- przyklad utmpter
w %post bylo groupadd -r -f utmp  --- trzeba bylo se qrna sprobowac to
zrobic na sofcie z PLD a zobaczylbys jaki kardynalny blad zrobiles -- ale
to jest tylko kropla w morzu ...

	Kolejna spraw to to, ze zmiany ktore sa wprowadzane do PLD i
dyskutowane na listach wogole nie docieraja do Ciebie -- przypomnij sobie
chcocby nasza rozmowe o {w,u}tmpx -- na ircu ... Wystarczylo by zerknac do
CVS'a i zobaczyc ze system jest juz w calosci przestawiony -- ale byc moze
dobrze o tym wiesz ale strach cie oblecial, ze po instalacji Twoj RH sie
'popsuje' ... zobacz co chciales zrobic z filesystemem ? Chciales
wprowadzac przez useradd i groupadd kolejne grupy i uzytkownikow zamiast w
setupie -- co wtedy powiedzialem -- przypomnij sobie "W specach w takim
razie prosze przygotowac odpowiednie %pre i %postun zakomentowane, jak
wszystko bedzie poprawnie to odkomentuje i bedzie po zabiegu .." I Co ?
Jakie %pre i %post wykomentowne dodales --  ...

	Mowisz, ze blokujesz mi dostep do CVS'a ? -- bo musisz

`ciagle po mnie poprawiac` bledy -- Tomku, zejdz na ziemie, spojz najpierw
do CVS'a spojz na to co jest zrobione, pomysl i dopiero biez sie za
poprawki !

EOF
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148