Ksh static - ale jak ? ;)

WroBELL wrobell w posexperts.com.pl
Pią, 4 Cze 1999, 18:54:54 CEST

On Wed, Jun 02, 1999 at 04:31:10PM +0200, Martin Dalecki wrote:

> Tab compleation i pełno innych drobiazgów JEST!.
> Nawet jest man ksh.1 w języku Polskim :-).
 A taki drobiazg?

bash:
# mkdir "a a"
# ll a<TAB>
# ll a\ a/
total 1
drwx------   2 root     root         1024 Jun  4 06:02 x

ksh:
# ll a<TAB>
# ll a a/
ls: a: No such file or directory
ls: a: No such file or directory

 Jak ustawić ksh, żeby cytował białe znaki w rozwijanych słowach przy
tab completion?
 Tak jedna rzecz i ksh jest u mnie shell standard.

		WroBELL <wrobell w posexperts.com.pl>