Pine + RH-6.0

Wojtek Slusarczyk wojtek w pld.org.pl
Sob, 5 Cze 1999, 11:49:25 CEST

Hej,
	Odnosnie zakladania locka przez pine'a w /var/mail --
wlasnie ogladalem pine 'chlopcow redhatowcow' i widze, ze dokladnie jak
ja to rozwiazali, tzna ja brutalnie wycialem komunikaty, oni berdziej
elegancko to rozwiazali ;)
Co sie tyczy katalogu /var/mail -- chlopcy redhatowcy maja
/var/spoo/mail 0775 root.mail (nawet sticky bita nie maja )
i pine'a 755 root.root czyli tez laske delikatnie mowiac wykladaja
na pine i jego zachcianki z lock-filem...

Zatem wydaje mi sie, ze 755 root.root na /var/mail wystarcza, nie wiem jak
tam bedzie z zmailerem -- czekam na informacje od Arka jak sie nowy
zmailer bedzie sprawowal z PLD-owskim procmailem, i czy da rade zapisywac
do /var/mail ze zmiana wlascieciela/grupy -- jak by co to sie mody lekko
zmieni ...

over,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148