Qmail i FHS-2.0

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Nie, 6 Cze 1999, 21:40:57 CEST

[sobota, 05 czerwiec 1999], Arkadiusz Miśkiewicz napisał(a):

> bez przesady ... tzn imho powinniśmy "supportować" qmaila ale np. wrzucić
> go do supported (na pewno nie będzie to podstawowy MTA no ale jeśli już
> jakiś admin się uprze, że chce używać qmaila to taką możliwość PLD powinno mu
> dawać)
Kiedyś były podobne przejścia w debianie z pine-m (ktoś stwierdził że
nie można tego dystrybować z binarkami). Ale co, dystrybucja bez pine?
Nie, dlatego w dystrybucji znajdował się odpowienik .src.rpm z qmailem
który wystarczło zainstalować (domyślnie) a on przy instalacji mówił
że starczy cd /usr/src/pine; dpkg-buildpackage (czy coś takiego :)
przecież w hdliście do instalatora (lista plików do wyboru do instalacji)
możemy spokojnie zamieścić qmail.src.rpm!
Ja uważam że KONIECNZIE qmail powinien znajdować się w PLD...
i IMO bardziej się opłaca dodać to do hdlisty zmieniając delikatnie
koncepcje niż zrezygnować z qmaila...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project