rc-scripts i nie tylko (było Re: rc-scripts)

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 5 Cze 1999, 14:02:16 CEST

On Fri, Jun 04, 1999 at 02:42:42PM +0000, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Wydawało mi się, że samo /etc/sysconfig do tego służy. Po co
> kolejny poziom podkatalogów?
Chyba masz rację, trochę się rospędziłem.
Po prostu clock itp. powinny wejść do system, a reszta to będą pliki
serwisów.

> Właściwie dlaczego pewne rzeczy są
> w /etc/sysconfig a nie w /etc ?
Jakie rzeczy?

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !