rc-scripts i nie tylko (było Re: rc-scripts)

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Nie, 6 Cze 1999, 21:57:52 CEST

[piątek, 04 czerwiec 1999], Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

> Wydawało mi się, że samo /etc/sysconfig do tego służy. Po co
> kolejny poziom podkatalogów? Właściwie dlaczego pewne rzeczy są
> w /etc/sysconfig a nie w /etc ?
W ten sposób oddzielamy ustawienia pld-specific od tych standartowych
dla programu...
nieraz zmienia się składnia tych plików i mając na przykład ;
jako znak rozpoczynający komentarz w plikach konfiguracyjnych
(oryginalnych) głupio będzie 'hashować' opisy w plikach pld-like...
IMO /etc/sysconfig jest całkiem wygodne. Życie należy sobie upraszczać
przecież....

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project