PLD CVS: SOURCES wojtek

Pon, 7 Cze 1999, 10:47:20 CEST

On Sun, 6 Jun 1999, Marek Obuchowicz wrote:
[..]
> nie żebym był stronniczy itpd, ale może mi ktoś wytłumaczyć
> dlaczego instalowałem PLD-devel w domu - bez problemów, po tym
> odwazyłem się srobić to na hoście produkcyjnym - znowu bez problemów
> żadnych a instalując pakiety z PLD-stable (a podobno podział
> na devel i stable zniknął) problemy się zaczynają... na przykład
> kilka dni temu ściągnąłem z ftp-a pakiet filesystem który ustawił
> mi 755 na /var/spool/mail....  a potem zaćżęly się skargi od userów...

Chętnie Ci to wytłumaczę. Otóż instalacja ma się nijak do upgrade-u.
Ponieważ programopwo było olewane trzymanie się możliwości przejścia z RH
na PLD przejście takie nie było czynnością trywialną.
Tak czy inaczej upgrader powodował kupę zamieszania z którego
najszybszym wybrnięciem był szybki downgrade.

Sam to przechodziłem więc wiem.