(fwd) Re: Fw: Uwagi itp.

Śro, 9 Cze 1999, 09:33:55 CEST

On Wed, 9 Jun 1999, Marcin Dalecki wrote:
[..]
> Duperele czy nie duperele. Tak czy siak faktem jest, że
> Software słynie z niepłacenia rachunków...

To mniej więcej miałem na myśli. Nie wiem czy kogoś zastanawiało to
dlaczego autorzy artykułów rzadko pisują w tym piśmie więcej niż dwa góra
trzy razy czy to dlaczego w tym piśmie pojawia się tyle tłumaczeń. Jeżeli
wcześniej ktoś szukał odpowiedzi na te pytania to odpowiedz jest włąsnie w
tym co Marcin napisał. Mi np. płacili prawi rok. Wreszcie pieniądze udało
mi się wydębić jak pojawiłem się w Wawie. Jakby kogoś interesowało to taka
sytuacja panuje nie od dzisiaj czy od wczoraj ale od samego początku. Duża
rotacja red-naczów w Linux+ też ma swoje podłoże w powyższym.

Swoją droga ciekawe jest to, że p. Marciniak nie ma pieniędzy na rodzimych
autorów, a ma na opłaty związane z używaniem cudzych tekstów. Z jednej
strony szukają wciąż polskich tekstów z drugiej strony rodzimych autorów
traktują jak piąte koło u wozu. Wogóle jeżeli komukolwiek przyszłoby
kiedykolwiek wdawać się w jakieś przedsięwzięcie z panem Marciniakiem
(właścicielem f-my Software) to porostu odradza. Znany jest z
permamentnego niepłacenia lub wrecz wykręcania się (ostatecznie) z
płacenia należności za wykonane dla niego prace.

Problem ten z tego co wiem za to nie istnieje w drugim naszym czasopiśmie
czyli Linux&Unix gdzie są w zasadzie tylko teksty osób z Polski jak i
widać, że pisują oni rególarnie.

Z powyższych powodów z czasopismem Linux+ poprostu nie chcę mieć nic
osobiście już wspólnego.

EOT