LinuxPlus text

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pią, 11 Cze 1999, 17:14:23 CEST

On Fri, Jun 11, 1999 at 05:02:19PM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

Drobne uzupełnienia i poprawki:

> - wsparcie dla systemu autoryzacji Kerberos V, rozwijanego przez Instytut
>   Technologii w Massatchussets (MIT) -- bedacego na standardowym wyposazeniu

Instytut technologii to trochę lame nazwa, na polski to się tłumaczy raczej
jako "politechnika". Proponuję napisać po prostu "Massachusetts Institute of
Technology (MIT)" ze szczególnym naciskiem na pisownię pierszego słowa ;).

> protokołu IPv6. Oczywiście polonizacja systemu też jest ważna - ściśle
> współpracujemy z Projektem Tłumaczenia Manuali (http://ptm.linux.pl),
> Jak To Zrobić (http://www.jtz.org.pl) oraz polskim oddziałem Linux
> International (/* czy ja nie bredzę przypadkiem? chyba tak to się nazywa.
> Jeśli tak to jaki mają adres? */).

...polską grupą tłumaczy działających w ramach GNU Translation Project.

(Linux International tylko udostępnia listy dyskusyjne na swoim serwerze.)

Na marginesie, kiedyś mój list chyba nie doszedł na listę z powodu
ORBSa - na http://PLD.ceti.pl/ działa od dłuższego czasu mirror www.pld.org.pl.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/