rc-scripts

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 15 Cze 1999, 04:42:26 CEST

[poniedziałek, 14 czerwiec 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Dobra. Walsnie przebudowa zostala zakonczone. Po krotce wyjasnie o co
> chodzi. Choc sam nie do konca rozumiem.
>
> Poprzedniemu repo zostala zmieniona nazwa na rc-scripts.old
> nowe rc-scripts to initial rev = to co bylo "na ftp'ie"
> po czym kolejno zostaly zaaplikowane commity odpowiadajace kolejnym
> wersjom rc-scripts od 0.1 do 0.5 i HEAD z rc-scripts.old.
> dodtakowo zostaly poustawiane tagi kolejnymi wersjami.
> Czarna robote odwalilem ja,tymniemniej nie jestem przekonany czy jest to w
> 100% zgodne z originalem.

> [...]

Przebudowa była potrzebna, ponieważ moduł rc-scripts był 'sprawny inaczej'
po ręcznym w nim grzebaniu przez kloczka.
Co do historii zmian to w poprzedniej wersji modułu było niemożliwe
wykonanie rcs2log a co za tym idze nie było pełnej historii zmian a więc nie
straciliśmy tego teraz a wcześniej. Teraz jednak już moduł jest sprawy i
działają w nim wszystkie funkcję cvs.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak