Qmail, wszechswiat i takie tam.

Robert R. Wal reptile w reptile.eu.org
Sob, 12 Cze 1999, 02:42:13 CEST

On 99.06.06 Tomasz Piłat pressed the following keys:

> Hm, Pan Berstein ma problemy nie tylko z kiepskimi licencjami.
> Z kiepską implementacją RFCów też (takie trzyletnie rfc1985 na przykład)

Poza tym, jezd gupi i ma wszy. Na pępku.

lynx http://www.qmail.org/[ęter]
[wybór mirrora][ęter]
/etrn[ęter]

(nie mam tu sieci, więc nie mogę sprawdzić, ale zdaje się, że widziałem
jakiegoś pacza czyniącego tę komendę)

rrw

PS. rfc1149 też nie zaimplementował, a ma już dziewięć lat ;)

PPS. Tak naprawdę, to nie lubię kumajla i DJB, ale... Niestety duetu
qmail+ezmlm na razie jeszcze nic nie przebija. Ęter.

--
You're hurting my hand. I normally like that but in this case
I can't recipecate your feelings -- ``Aeon Flux''