KSH ciag dalszy ..

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Sob, 19 Cze 1999, 18:32:38 CEST

Hej,
	Nie to żebym cię uwziął na ksh ale właśnie się zorientowałem,
że załadował mi do /tmp/mctopdir.* .. rzeczy które przegłądałem
w Północnym Komandorze ... i zostawił je tam ...
Zmieniłem na /bin/sh -> /bin/bash i juz prawidłowo ładuje cały śmietnik
do ~/tmp w postaci _pliku_ a nie całego drzewa jakie robi ksh w globalnym /tmp
Może po prostu nie mam doświadczenia z tym shelem ale coś mi się wydaje, że aby
go zaprządz do roboty na PLD to troche będziemy musieli pocerować
(albo skrypty w systemie albo samego ksh ... )

BTW Właśnie mi się ssh(i) wywalił na tum samym numerze co mc ...

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin