Problem z ksh

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Nie, 20 Cze 1999, 11:37:32 CEST

On Sun, Jun 20, 1999 at 01:46:30AM +0200, Jan Rekorajski wrote:
> Weź basha z CVS, usunąłem tam zmienną ENV, którą czyta ksh i w efekcie
> wczytuje ~/.bashrc.
>
> Jeśli masz export ENV w ~/.bash_profile to wywal i wszystko wróci do normy.

Janek ...
Twoje poprawki do basha juz dawno temu zostały uwzgłędnione a pakiety
wystawione dla użytkowników 1.3 PLD ... (BTW bash-extra się zmienił,
oprócz wyhashowania #ENV doszły inne rzeczy ..)

Poprawiony też jest na tą okoliczność pakiet root-* ...

Problem w tym, że nie wyhashowałem w swoim ~./bash_profile env ...

Dzieki za info,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin