Adduser - kloczek na dywanik ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w magellan.SHADOW.EU.ORG
Nie, 20 Cze 1999, 16:55:34 CEST

On Sun, Jun 20, 1999 at 04:49:34PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Masz rację to jakaś pomyłka (chyba musiałem przegapić anons o PLD 1.1).

24.12.1998 -- na p.c.o.l ..

> Wogółe jest to gdzieś jeszcze dostępne ? Chętnie bym to obejrzał. Może

ftp://ftp.ps.pl/pub/Linux/PLD

> Jak coś czego nie było mogło być z czymś zgodne tym bardziej, że glibc
> było i jest nadal tylko częściowo zgodne z Unix98 wiec tym bardziej coś
> czego tak czy inaczej nie było nie może być "zgodne z Unix98".

Zerknij sobie do specyfikacji, porównaj 'zgodności' i nie 'zgodności',
wylicz % ile jest tej 'zgodności' a potem dopiero wyślij kolejny
post O.K ?

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin