nowa strona o GNU TP

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Nie, 20 Cze 1999, 22:01:21 CEST

Przed chwilą skończyłem montować nieco uaktualnioną stronę na temat
GNU Translation Project. Zmiany:

- automatycznie generowane listy (na podstawie CVSu):
  * tłumaczy
  * plików przetłumaczonych
  * plików nieprzetłumaczonych
- trochę uaktualnień (adresy, narzędzia itp)

Wrzuciłem także do CVSu propozycję słownika i listy standardowych
tłumaczeń, którą puszczałem parę dni temu na pl w li.org. Chętnie
zobaczyłbym jakieś konstruktywne wypowiedzi/uwagi na ten temat :)

Wszystkich, którzy mają swoje tłumaczenia w CVSsie zachęcam do obejrzenia
listy gotowych tłumaczeń - od razu wyłazi parę błędów które wypadałoby
poprawić (nie wpisane daty, tajemniczy tłumacz "Automatically" ;).

Na razie myślę nad zrobieniem interaktywnej wersji słownika z możliwością
głosowania na różne wersje tłumaczeń, ale to jest jak na razie pieśń
przyszłości.

BTW jaki jest aktualny URL do Projektu Tłumaczenia Manuali?

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/