1.1 PLD -> 1.3 PLD

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 20 Cze 1999, 22:14:12 CEST

O ile pamięć mnie nie myli to napisałeś(aś):

> No to ja tego nie chcę używać... W domu suid root na programach
> z svgalibem nie jest taki groźny jak niewygoda uruchamiania Xów.
> Wolę wybór między prawdziwym svgalibem a tą emulacją.

Hmmm... wiem, co jest w dokumentacji i wiem co jest u mnie ;) Otóż nie mam
wkompilowanego FB. Ale programy działają na pełnym ekranie bez odpalania
Xów. Robią to nawet szybko :] Teraz jeszcze spróbuje wkompilować FB, żeby
działał zgv i zdam raport ostateczny :]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440,
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer