Co z tym RPMem?!

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 14 Mar 1999, 16:27:42 CET

Chciałem się wreszcie zabrać za to KDE, ale nie mam jak.
RPM 2.5.5 odmawia współpracy ze specami z PLD, a update do RPM 2.5.6 z
PLD nie udał mi się. Dzisiaj spróbowałem jakiegoś RPMa 2.5.6
skompilowanego z glibc 2.0, ale ten coś marudzi o właścicielu i grupie
pliów źródłowych.
W sumie wychodzi na to, że dopóki nie uda mi się zainstalować RPM 2.5.6
skompilowanego z glibc 2.1 nie skompiluje żadnego pakietu z/dla PLD.

A RPM skompilowany z glibc 2.1 (z PLD) nie potrafi przebudować mojej
bazy pakietów (na innym kompie się to udało) - pisze że nie może
jakiegoś rekordu wstawić do bazy.
Rebuild starszymi RPMami (glibc 2.0) się udaje.

Miał ktoś taki problem, jest na to jakiś sposób?

Pozdrowienia,
         Zrozpaczony desperat
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !