Co z tym RPMem?!

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 14 Mar 1999, 17:35:02 CET

On Sun, Mar 14, 1999 at 05:49:05PM +0100, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Jak to nie dziala ?
> Powiedz jakie sa doklanie objawy ..

Jeśli chodzi o RPMa zlinkowanego z glibc 2.0 to już sobie poradziłem -
wystarczyło zainstalować libnss* z glibc 2.0 i jest OK.

Jeśli chodzi o RPM+glibc 2.1 - wciąż ten sam problem, ale nie chce mi
się powtarzać tego samego dziesiąty raz, żeby  tylko podać nic
niemówiący komunikat. No chyba, że rzeczywiście ktoś będzie mi wtedy
wstanie pomóc.

Pozdrowienia,
        Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !