Co z tym RPMem?!

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 14 Mar 1999, 21:31:58 CET

On Sun, 14 Mar 1999, Jacek Konieczny wrote:

> wystarczyło zainstalować libnss* z glibc 2.0 i jest OK.
... niech zgadne : *.so.1 ?

> Jeśli chodzi o RPM+glibc 2.1 - wciąż ten sam problem, ale nie chce mi
> się powtarzać tego samego dziesiąty raz, żeby  tylko podać nic
> niemówiący komunikat. No chyba, że rzeczywiście ktoś będzie mi wtedy
> wstanie pomóc.

A jak sadzisz jak my wszyscy pracujemy, na rpmie glibc-2.0 ?
Nie pamietam juz dokladnie (elephant opisal to ladnie -- jest w
archiwach pld-list)
zrob tak:

1. zabezpiecz baze danych /var/lib/rpm
2. rpm -Uvh rpm-*
3. wykasuj wszystko z /var/lib/rpm
4. rpm --initdb
5. przegraj wszystko z zabezpieczonej bazy do /var/lib/rpm
6. rpm --rebuilddb

bedzie dzialac ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148