Qmail - once more...

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Wto, 16 Mar 1999, 19:01:09 CET

On Sun, Mar 14, 1999 at 11:29:32PM +0100, Marek Obuchowicz wrote:
> [...]
> Oooo nie nie przesadzaj tutaj z szybkością!!!
> winą tego że poprzednio listy dostawałem z opóźnieniem jest GENIALNE łącze
> między NASK-Szczecin (mailbox.tuniv.szczecin.pl) a POLPAK-szczecin (mój
> provider) i dlatego tak było... bo sam w projcomie kilkoma listami
> adminuję (sendmail+majordomo) i jakoś listy dochodzą po kilku(nastu)
> sekundach, bez żadnych zbędnych opóźnień!
> qmail (testowane!) działa szybciej - tyle że o niecałą sekundę
A to baaaaardzo ciekawe bo ja mam b.szybki-NASK-Kraków i maile do mnie
dochodziły po dłuuuuugim czasie...

Kiedyś też miałem sendmaila(i nie spałem po nocach myśląc ile to nowych dziur
znajdą przez noc...) i naprawdę było znacznie wolniej !
Gdybym w chwili obecnej trzymał sendmaila na serwie to musiałbym wymienić
sprzęt na przynajmniej 2x szybszy żeby to jakotako chodziło...

--
e-mail   : madey w pld.org.pl , madey w viii-lo.krakow.pl