Propozycje odnosnie QT...

Czw, 18 Mar 1999, 15:24:46 CET

On Thu, 18 Mar 1999, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Witam,
>
> Podczas przeglądania speca od qt-1.43 przyszła mi do głowy jedna myśl:
> a może by tak odrobinkę zmienić ustawienia qt ??
> I zostawić biblioteki w /usr/X11R6, ale includy wepchać do
> /usr/X11R6/include/qt ??
>
> Nie wiem, czy to co mówię nie wyda się Wam zbrodnią, ale to były tylko
> lekkie przemysliwania.
> Bo o ile się orientuję mozna by w takiej sytuacje ustawić
> QTDIR jako /usr/X11R6
>
> Sugestie ???
> Wnioski?

Chodzi o to, że przynajmniej na razie nioe zauważyłem źródeł które po
umieszczeniu plików nagłówkowych w /usr/X11R6/include/X11/qt nie
potrafiłyby tego tam znaleźć w przeciwieństwi do /usr/X11R6/include/qt
(tutaj już samo KDE przynajmniej 1.0 miało kłopoty).

A Twoje obserwacje dotyczące powyższego są jakie ?