Propozycje odnosnie QT...

Dariusz Knocinski dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pią, 19 Mar 1999, 10:46:50 CET

On Thu, 18 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Chodzi o to, że przynajmniej na razie nioe zauważyłem źródeł które po
> umieszczeniu plików nagłówkowych w /usr/X11R6/include/X11/qt nie
> potrafiłyby tego tam znaleźć w przeciwieństwi do /usr/X11R6/include/qt
> (tutaj już samo KDE przynajmniej 1.0 miało kłopoty).
>
> A Twoje obserwacje dotyczące powyższego są jakie ?

Większość programów z Qt rozwija ścieżkę w następujący sposób:

INCDIR+=$(INCDIR) + $(QTDIR)/include

Dlatego przy QTDIR=/usr/X11R6 w programie trzebaby pisać
takie dziwne zaklęcia:

#include <qt/plik.h>

co nie wszystkim odpowiada. Można oczywiście posiłkować się
linkami ale przy przejściu do innej dystrybucji czy systemu
mogą być kłopoty. Osobiście piszę dużo oprogramowania pod Qt
na Linuksa i QNXa więc nie chciałbym przerabiać programów :)

DKnoto.