Propozycje odnosnie QT...

Pią, 19 Mar 1999, 12:13:40 CET

On Fri, 19 Mar 1999, Dariusz Knocinski wrote:

> Niestety "normalnie" QNX nie ma zbyt wiele dodatków i większość
> rzeczy trzeba robić ręcznie :(

Moment, a autoconfa nie możesz użyć ? Do tego żeby to sobie skompletować
potrzebujesz mieś awka, m4 do tego gcc i perla.

[..]

> Ok. Ja przygotowuje to sobie sam, bo dostaje wersję "komercyjną" :)
> ale sprawdzę to z PLD.
>
> Przy kompilacji Qt przy pomocy egcs-1.1.1-9d z PLD nie działa kilka
> widgetów np. QMultiLineEdit nie obsługuje dobrze zdarzenia KeyPress.
> Pod egcs-1.0.3a wszystko chodzi poprawnie niezależnie od wersji Qt
> od 1.40 do 1.44.

Sprawdź obecną binarkę. Była kompilowana 1.1.2.
Ja na razie skompilwałem sobie kpilota i pi-adresess (narzędzia do pilota)
i nie widzę anomali. Możesz podać _konkretne_ programy, w których takowe
obserwowałeś i czy było to na Linuxie czy na QNX ? Jeżeli to drugie to
wskazywać będzie na ustetki kompilatora na tej platformie (o ile nie
będzie ich na L).