Propozycje odnosnie QT...

Dariusz Knocinski dknoto w pem8.wiml.waw.pl
Pią, 19 Mar 1999, 14:54:37 CET

On Fri, 19 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Moment, a autoconfa nie możesz użyć ? Do tego żeby to sobie skompletować
> potrzebujesz mieś awka, m4 do tego gcc i perla.
Brak perla, m4 i gcc.

> Sprawdź obecną binarkę. Była kompilowana 1.1.2.

Sprawdze, a czy 1.1.2 jest juz do pociągniecia w RPM ?

> Ja na razie skompilwałem sobie kpilota i pi-adresess (narzędzia do pilota)
> i nie widzę anomali. Możesz podać _konkretne_ programy, w których takowe
> obserwowałeś i czy było to na Linuxie czy na QNX ? Jeżeli to drugie to
> wskazywać będzie na ustetki kompilatora na tej platformie (o ile nie
> będzie ich na L).
Występowało to pod Linuksem, w dystrybucji RH 5.2 z jadrem 2.0.36 i 2.2.3
w moim programie w, którym tworzę obiekt NxMultilLineEdit o dodatkowych
możliwościach typu: przeliczanie rozmiaru w kodzie M2/AFTN, możliwość
ustalenia ilości znaków w wierszu i całym obiekcie. Możliwe, że ja
popełniam jakiś babol ale pod innym kompilatorem jest ok.

DKnoto.