KDE-1.1 i wyposazenie

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 20 Mar 1999, 10:02:17 CET

Hej,
	W qt.spec wypdalo by dopisac "Require: Mesa-*"
Na plecki paskudnie wykla sie kompilacja kde-utils/kpm/ttystr.c (moze i
jeszcze inne) pominalem ten podkatalog podczas komplacji, kmoon (z
kdetoys) nie dziala tzn. uruchamiac sie uruchamia, ale 0 efektu,
przekompilowalem go juz tylko z "-g", probowalem uruchomic w debuggerze,
i niby ok ale po jakims czasie mozna zobaczyc:

+++++++++++++++++++++ INSTALLING SIGSEGV handler +++++++++++++++++

Nie mam pojecia o co tutaj biega ... Tematy do KDE sa oplakane, w
porownaniu z Enlightenmentem ale dzialaja -- tzn. da sie ich uzywac.

Poza tym po kazdym starcie musze "smienik" + inne ikonki wyciagac spod
panela (mam go na gorze ekranu) -- ale przyczyna moze byc moja niewiedza
konfiguracyjna gdyz nie uzywam na codzien KDE...

Poza tymi drobiazgami --> "Siarka Tarnobrzeg" chodzi jak brzytwa, eh
gdyby jeszcze $TMPDIR respektowal a nie ladowal smeci do /tmp/ to bylo
by naprwde super... Jezeli ktos mialby jakies pomysly w sprawie w/w bledow
to moge w przeciagu tego weekendu poskladac to w normalne pakiety (czytaj
tyle pakietow binarnych i *.tar.bz2 zrodlowych) z normalna lokalizacja w
/opt/kde ... -- IMHO /usr i tak jest za "tlusty" ..

aha, zapomnialem programik konsole nie ma wspracia dla ptsów :

~> ls -al `tty`
~> crw-rw-rw-   1 root     root       3,   0 Mar 20 10:00 /dev/ttyp0

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin