KDE-1.1 i wyposazenie

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Nie, 21 Mar 1999, 14:56:36 CET

Wojciech Slusarczyk wrote:

> jeszcze inne) pominalem ten podkatalog podczas komplacji, kmoon (z
> kdetoys) nie dziala tzn. uruchamiac sie uruchamia, ale 0 efektu,
> przekompilowalem go juz tylko z "-g", probowalem uruchomic w debuggerze,

Oczywiście kmoon działa tylko pewna osoba nie wiedziała jak działa ... ;) Tak
więc wszystko jest oki.

> i niby ok ale po jakims czasie mozna zobaczyc:
>
> +++++++++++++++++++++ INSTALLING SIGSEGV handler +++++++++++++++++

Nie grzebałem w źródłach KDE (i tak bym wiele nie zrozumiał z tego) ale
podejrzewam, że to nie oznacza, że aplikacja się wyłożyła a tylko to, że
jakaś tam aplikacja zainstalowała coś do obsługi SIGSEGV. Prawdę mówiąc
zawsze myślałem, że tego sygnału nie da się przejąć ale cóż ... ;) może to
jest tylko wykrywanie czy coś tam się wywaliło i ...

> Nie mam pojecia o co tutaj biega ... Tematy do KDE sa oplakane, w
> porownaniu z Enlightenmentem ale dzialaja -- tzn. da sie ich uzywac.

Nie są może super zaawansowane i piękne ale za to pod KDE da się pracować w
przeciwieństwie do enlightenmenta - aczkolwiek już doszliśmy do porozumienia,
że e to tylko maszyna do themes'ów a reszta musi być brana z zewnątrz (np. z
gnome'a) ...

> Poza tym po kazdym starcie musze "smienik" + inne ikonki wyciagac spod
> panela (mam go na gorze ekranu) -- ale przyczyna moze byc moja niewiedza
> konfiguracyjna gdyz nie uzywam na codzien KDE...

Właśnie moment temu u siebie sprawdziłem - po daniu "odśwież desktop" ikonki
ustawiają się tak, że nie przykrywa ich kpanel. Po wylogowaniu i ponownym
zalogowaniu jest tak samo czyli zapamiętał ustawienia i to jest ok ...
Problem więc musi być gdzieś u Ciebie ...

> Poza tymi drobiazgami --> "Siarka Tarnobrzeg" chodzi jak brzytwa, eh
> gdyby jeszcze $TMPDIR respektowal a nie ladowal smeci do /tmp/ to bylo

To na pewno nie było by trudne ... ale ja nie mam źródeł (w domu) i wiedzy
... :(

> aha, zapomnialem programik konsole nie ma wspracia dla ptsów :

A to sprawa dla Marcina Daleckiego ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--