rc-scripts 0.0.1

Nie, 21 Mar 1999, 20:08:51 CET

Wyczyściłem to z tego co zauważyłem. W repo zasoby są też już poczyszczone
(na prawie wszystkich plikach był pusty branch).

Jeszcze tego nie testowałem (to już na jutro) ale dodałem tam dwie rzeczy:
- odzyskiwanie /etc/inittab po upgrade z initdcripts.
- /etc/sysconfig/system w którym jest teraz zmienna RUN_SULOGIN_ON_ERR;
  wstawienie w tą zmienną "no" powodować będzie uruchomienie czystego
  shella zamiast sulogin przy np. błedzie fsck (domyslan wartość "yes").

Prosiłbym przyjrzeć się tej wersji rc-scripts i w razie czego dodać jakieś
poprawki/uzupełnienia (źródła już są oetykietowane etykietą
rc-scripts-0_0_1).

Skompilowana wersja tego pakietu jest już w test.