rc-scripts 0.0.1

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Nie, 21 Mar 1999, 20:31:29 CET

On Sun, 21 Mar 1999, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wyczyściłem to z tego co zauważyłem. W repo zasoby są też już poczyszczone
> (na prawie wszystkich plikach był pusty branch).
>
> Jeszcze tego nie testowałem (to już na jutro) ale dodałem tam dwie rzeczy:
> Prosiłbym przyjrzeć się tej wersji rc-scripts i w razie czego dodać jakieś
> poprawki/uzupełnienia (źródła już są oetykietowane etykietą
> rc-scripts-0_0_1).

Ostatnio przygladalem sie sie rc-scriptsom wczoraj, wiec nie jestem
pewien czy to co pisze jest aktualne.
Z mojej strony, prosze testerow o sprawdzenie czy dobrze sie instaluja
skrypty single, reboot, halt, randow i nfsfs. Wszystkie zostaly
przerobione pod katem chkconfig.
Aha, ze speca wywalilem (puste) /etc/sysconfig/*
Uzlalem ze lepsze jest wykasywanie bledu przez rc-scriptsy ze ich nie ma
niz zeby przelatywalo cichaczem. Poza tym jesli zdecydujemy sie na jakies
wspolne repository dla configow, nie bedzie konfliktow z tym pakietem.

> kloczek
> --

Grzegorz Stanislawski
Open-Net / PKFL