Propozycja do rc-scripts

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Pon, 22 Mar 1999, 13:08:45 CET

Witam wszystkich! (po raz pierwszy)

Są ludzie którzy noszą dysk z Linuxem.
(najczęściej dom-praca) i odpalają na różnych komputerach.
Czy były już jakieś przymiarki aby wprowadzić wsparcie dla takiego
procederu?

Jeśli nie to proponuję coś takiego:

Ja jakiś czas temu zrobiłem sobie taka przeróbkę w RH - na podstawie nazwy
wybranego jądra skrypt uruchamiany w rc.sysinit podmienia wybrane
pliki konfiguracyjne (od fstab po XF86Config), tak że nic więcej nie
trzeba mieszać.

Jedyny skrypt jaki musiałem zmodyfikować to rc.sysinit - trzeba
poprzestawiać kolejność kilku rzeczy i wprowadzić wywołania osobnego
skryptu do podmieniania.

Jestem chętny żeby coś takiego zrobić porządnie pod kątem dystrybucji -
modyfikacja rc.sysinit i osobny pakiet ze skryptem podmieniającym.

To co zrobiłem u siebie działa od pół roku, w tym czasie dysk z RH bywał w
7 różnych maszynach. Teraz wprowadziłem to również na dysku z PLD.

Czekam na opinie

Rafał Kleger-Rudomin