ldconfig

Wto, 23 Mar 1999, 09:39:53 CET

On Tue, 23 Mar 1999, Grzegorz Grudzinski wrote:

> Kłoczku!
>
> Nie bardzo już wiem w zasadzie, jak Ci to napisać, żebyś łaskawie przyjął do
> wiadomości...
>
> Już kilka osób Ci pisało, że niektóre pakiety, które masz wystawione na
> cenzorze, nie działają na maszynach ze zwykłym pentium (wylatują z
> komunikatem błędna instrukcja). W szczególności dotyczy to ldconfiga i
> glibca. Ja Ci to pisałem, ktoś inny Ci to pisał, teraz znowu. A Ty uparcie
> upierasz się, że to musi działać, bo kompilowałeś z takimi flagami, a nie
> innymi.

> [...]

OK. Przyjęte do wiadomości. Widzisz w takim razie jakieś rozwiązanie ?
Mogę wszystko przekompilować jeszcze raz od początku i wystawić tak
przekompilowane pakiety, żeby sprawdzić czy to coś da. Tak czy inaczej
ważne jest osiągnięcie powtarzalności jeżli chodzi o dziłanie i budowanie
pakietów. Jeżeli widzisz jakiekolwiek inne rozwiązania to podziedz.

Różnice tkwią zapewne gdzeiś w "garniturze" pakietów systemów chodzących
poprawnie i się wykazujących iepoprawne działanie niektórych programów.
Kwestia jest w tym wypadku zidentyfikowaniu tych różnic ipóby
zlokalizowania przyczyny na tej podstawie. Mam propozycję żeby podsyłać mi
(na liste to się raczej nie będzie nadawać) to co zwróci:

$ rpm -qa --qf "%{NAME}-%{VERSION}-%{RELEASE}\t{BUILDDATE:date}\n | sort

Może naliza tych informacji coś wykarze.