ldconfig

Grzegorz Grudzinski gsg w mimuw.edu.pl
Wto, 23 Mar 1999, 09:51:24 CET

> OK. Przyjęte do wiadomości. Widzisz w takim razie jakieś rozwiązanie ?
> Mogę wszystko przekompilować jeszcze raz od początku i wystawić tak
> przekompilowane pakiety, żeby sprawdzić czy to coś da.

Spróbuj, jestem skłonny wypróbować, ale kiedyś już rozważaliśmy ten problem,
Ty przebudowałeś pakiety i nic się nie zmieniło. Tak czy owak do testu
wystarczy glibc i ldconfig, nic więcej nie trzeba...

> Tak czy inaczej ważne jest osiągnięcie powtarzalności jeżli chodzi o
> działanie i budowanie pakietów. Jeżeli widzisz jakiekolwiek inne
> rozwiązania to podziedz.

Pakiety srpm są OK, skompilowane u mnie działają dobrze. Jedyna na razie
propozycja, jaką mam, jest taka, żebyś spróbował dla testu użyć na swojej
maszynie egcs-a skompilowanego na Pentium zwykłym. Mogę Ci podesłać swój
egzemplarz na przykład.

Druga propozycja: jeśli masz taką możliwość, to zainstaluj identyczną wersję
systemu na Pentium zwykłym i tam spróbuj przekompilować pakiety.

> Różnice tkwią zapewne gdzeiś w "garniturze" pakietów systemów chodzących
> poprawnie i się wykazujących iepoprawne działanie niektórych programów.

To możliwe, choć na razie wszystko wydaje się wskazywać na błędne działanie
egcs-a...

Wyślę Ci po południu.

Wszystkiego dobrego
-- Grześ