instalator musi byc

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 24 Mar 1999, 15:21:04 CET

sluchajcie,

dystrybucja sie rozwija calkiem niezle, ale ma jeden mankament, ktorego
nie da sie dluzej zniesc - brak instalatora.

wydaje mi sie, ze trzeba maksimum naszych sil wlozyc obecnie w jego
przygotowanie. prosze wiec o ustalenie czego jeszcze brakuje
i krotki raport na liste. w ten sposob bedzie latwiej robote skonczyc.

kto jest 'szefem' instalatora? wydaje mi sie, ze wlasnie w organizacji
przedsiewziecia tkwi problem jego slabej efektywnosci... szef musi byc.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)