tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Śro, 24 Mar 1999, 16:10:28 CET

[środa, 24 marzec 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> sluchajcie,
>
> dystrybucja sie rozwija calkiem niezle, ale ma jeden mankament,

MBSZ zwolniła niemiłosiernie (tak, to też moja wina).
Zwłaszcza po przejściu na CVS i odejściu Wojtka z posady zarządzającego
develem. Np. ostatnio poproszone mnie o nagranie płytki z develem...
OK. ale co jest teraz develem? ftp.pld.org.pl:/devel?
Najnowszy plik tam to: Feb 16 1999...

A to co jest pod ftp.pld.org.pl:/stable jest zdecydowanie
mniej kompletne...

Dalej brak jest maszyny a`la magellan (choć może magellan nadal jest taką):
,,wzorcowego'' środowiska develowego (ja za pewien czas bedę miał pod to
AXP z ew. kontami dla ludzi w projekcie ale najpierw muszę zaorać
swojego devela)

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/