tempo rozwoju dystrybucji... Re: instalator musi byc

Jacek Smyda smyda w posexperts.com.pl
Śro, 24 Mar 1999, 16:51:29 CET

[środa, 24 marzec 1999], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> skad ja wziac? oto jest pytanie. kiedys wymyslilem, ze nalepiej byloby
> ja wydostac od ktoregokolwiek z producentow pecetow, i to nawet nie w
> formie darowizny, ale pozyczenia - mozna spokojnie zalozyc, ze maszynka
> moglaby stac u wlasciciela, musialby on tylko podpiac ja do sieci.
> niech to bedzie jakis silny, moze nawet dwuprocesorowy pecet z pII, z
> ramem minimum 256.

Dysponuję takim komputerem. Jest to co prawda jednoprocesorowy, ale
jednak PII 400MHz z 256MB i ok 5GB jeszcze wolnej przestrzeni :-)))

Jednak mam na razie problemy z konfiguracją moich poddomen DNS oraz
słabe łącze 256kB/s z Internetem przez Polpak-T.

Z kompilacją nie byłoby problemu (od tego są noce ;-)). Miejsce też
by się znalazło. Jednak to łącze :-((((
Dlatego nie mogę wystawić ftp. Nikt wówczas nie dostałby się do
serwera i na odwrót.

Ponaglajcie Pawła Gajdę z tym instalatorem...

Pozdrawiam
	Jacek
 Jacek Smyda                                smyda w posexperts.com.pl
 POS Experts Consulting                http://www.posexperts.com.pl